onsdag 24 oktober 2012

Nytändningsträning

JO jag vet.

Det skrivs lite och ingenting här nuförtiden.

Och varför inte det?
Mja, jag vet inte. Det är någon form av stiltje och jag har liksom inte haft någon riktig lust att skriva. Det händer inte så mycket, tycker jag i alla fall. Men inget av vikt.

Några snedsteg, lite återfall, bra dagar, bättre dagar och en förkylning som har släppt sitt grepp. Men på det stora hela så känns det bara fint.
  Har denna vecka lyckats träna lite oxå, simmning för att vara exakt. Har alltid gillat att vara i vatten och simmning kräver så lite. Lite kläder, lite utrustning (förutom flytkuddarna på ryggen...) och sen en bassäng. Och skönt är det oxå! Så jag har simmat två gånger denna vecka och går allt som det ska så blir det en till gång på fredag. Simmar nämligen innan jobbet. Precis som med styrketräningen så ger jag mig iväg tidigt och jag är i vattnet innan 06.00 och med lite samåkning från simhallen så är jag på jobbet innan 07.00. Perfekt!

Mindre perfekt är ju den här arbetsplatsen om man ser det från min sida som sockermissbrukare. Detta är vad som står i vårt lunchrum...och det är jag som har delansvar att köpa in godiset, räkna kassa, sätta upp information kring alla sötsaker...snacka om fel person på helt fel plats.



Någon annan som hört talas om "Attack choklad"?

Inte då jag. (Den kan man köpa in den här lådan för 5:-/st....illa)

Attans...lön i morgon. Måste göra mig av med pengarna så det inte blir Chokladattack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar