tisdag 3 juli 2012

Tisdagsmys

Middags mys med sambon.

Jag gjorde ett försök till att röra på kroppen mer än vardagsmotionen som iofs. under denna semester är helt obefintlig...
Jag drog på mig löpartightsen, löparskorna och min extremt stora GPS-puls-klocka. All data måste ju sparas för framtiden :)
Cyklade till eljusspåret som ska mäta 2,5 km och förberedde mig mentalt. Gick rätt ok, men det var inte mer än så. Har inte sprungit på ett år och känns lite ovant. Men skönt att ha gett mig iväg.

Man kommer hem och kycklingen är strax klar, lite snabb strechting och en dusch. Sen njuts denna tisdagsmiddag med mer än ett leende. Färskt brieost, kiwisallad med trädgårdens rädisor.
Och efterrätt med en superb chokladtårta. (Ja, rester från igår :) )

Och såhär såg det ut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar