fredag 8 juni 2012

Löst prat

Ja.

Som jag nu skrev i måndags om att mina finfina kvällsrutiner faktiskt var rätt ogrundade och kändes som en liten bakdörr till lite dåligt beteende så har jag funderat på det här i veckan och känt efter hur jag faktiskt tänker.

Nu har det ju bara gått några dagar och det går ju inte göra en riktigt doktorsavhandling och dra slutsater men jag har ändå tänkt nämna något om det här.

Veckans dagar har nu gått och jag har ätit min middag och sedan är det ätit klart för den dagen. Ingen efterrätt eller TV-ätande. Till min fördel har jag haft ett stort pågående projekt hemma så jag har inte haft så mycket TV-tid. Och då har det heller inte riktigt varit hårt tryck på suget. Sen har vi inte köpt hem något så jag kan erkänna att en gammal dålig vana är att jag går och kikar i kylskåpet lite nu och då. Helt utan anledning heller. Men det är något som jag gjort sedan jag var liten.
  Som tur är väl att det är inte så himla spännande att sätta i sig ett paket bacon eller ett ägg. Så det uteblir.

Upptäcker förresten att vikten sakta går neråt. har passerat en viktnedgång nu på 10 kg och väger 98,2. Och ja, det känns bara bra :).

Men nu är det helg, fredagsmys och jag tror det kan tänkas bli ett glas vin i helgen. Och kanske lite ost...?
Ost ja....vindruvor vore ju gott. Vin, ost, vindruvor....KEX!!!! KAKOR!!! DELICATOBOLLAR!!!!! AARRGGHHHHHH!!!!


Nä...en räka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar