onsdag 27 juni 2012

Back on track, again

Känt lite väl enkelt att återgå till strikt LCHF och försöka låta bli sockret. 

Inga cravings och det ligger både choklad och bröd i köket. Så det går bra.

Ska återigen poängtera att min måltidsfrekvens med periodisk fasta är fortfarande fullt fungerande. Nu tänker jag inte så mycket på det utan följer en bra rytm. Om jag äter efter 20.00 och det blir mindre än de 16 timmar av fasta så bryr jag mig inte. Dagens första mål brukar dock bli efter 12.00. Håller inte det ätfönstert slaviskt men det brukar bara bli så. Har liksom ingen egentlig anledning att äta tidigare. Det funkar för mig, jag fortsätter.

So life goes on!

Frunch. (Frukost/lunch) har bestått av ägg, bacon, stekt fläsk, brieost och vatten.
Lite mellanmål under dagen av caschew och kokt ägg.
Middag med grillad karré, egengjord potatissallad, legymsallad, brieost och vatten.
Och så någon mugg kaffe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar